Onze leden

Alle leden van NLdigital hebben een eigen organisatieprofielpagina. Op welk vlak zijn onze leden expert? Hoe kunnen zij jou ondersteunen? Als lidbedrijf kun je jouw organisatiepagina zelf beheren via het ledenportal.

Leden NLdigital

Op zoek naar meer informatie over een specifiek bedrijf? Gebruik dan de zoekfunctie en klik op de logo’s voor een achterliggende pagina.

Bedrijfsactiviteiten:

De datakwaliteit oplossingen en expertise van Human Inference stellen organisaties en overheden in staat om de kwaliteit van klantgegevens te bewaken en een single customer view te creëren zodat zij kunnen voldoen aan regels en voorschriften, kunnen streven naar operationele uitmuntendheid en de interactie met klanten kunnen verbeteren.

Showcases:

CASE STUDY P&V Group (coöperatieve verzekeringsgroep)
Unieke klant identificatie als basis voor klantgerichtheid en betere dienstverlening

Doordat veel verschillende verzekeringsproducten worden afgesloten via een groot aantal kanalen die gebruik maken van verschillende softwaretools, werd het erg moeilijk om uniek en snel bestaande klanten te identificeren.

Het gebruik van match key comparison hielp niet echt bij het proces en als gevolg daarvan werden een groot aantal duplicaten in het systeem ingevoerd. De combinatie van technologie en gedrag leidde niet tot de gewenste resultaten. Wat P&V Group nodig had, was een fouttolerante, intelligente matching voor duplicaatdetectie, die uiteindelijk ook kon worden gebruikt om te voorkomen dat deze duplicaten het systeem binnenkomen.

“Alle klantidentificatie via alle verschillende kanalen wordt nu gedaan door Human Inference software om er zeker van te zijn dat P&V Group de juiste klant uniek identificeert.”

Download de complete case study (Engelstalig) voor meer informatie.
https://www.humaninference.com/en/recourse-library/case-study-p-v

CASE STUDY Achmea (zorgverzekeraar)
Één klantbeeld bij Achmea over miljoenen records

Achmea onderscheidt zich onder meer door merken als Groene Land Achmea en Zilveren Kruis Achmea en door veel te investeren in de persoonlijke situaties van haar verzekerden. De hoogste prioriteit is om precies te weten wie die mensen zijn. Klantrelatiebeheer is dan ook een zeer belangrijk punt voor de verzekeraar. Zoals bij alle verzekeringsmaatschappijen, is het belangrijkste doel het winnen en behouden van het vertrouwen van de klant.

“Een Single Customer View maakt het voor onze medewerkers mogelijk om in één oogopslag een duidelijk beeld te krijgen van een klant en zijn/haar verzekeringen. Destijds hadden we niet de middelen om te zorgen voor een sluitende administratie; het gevolg was dat er soms dubbele klantvermeldingen in de database werden opgenomen. We zijn nu in staat om ook in de toekomst de relatiedatabase up-to-date te houden.”

Download de complete case study (Engelstalig) voor meer informatie.
https://www.humaninference.com/en/recourse-library/case-study-achmea

Categorieën

    Leverancier van:

    • Software
  • Ontwikkeling standaard software
    • Advies en ondersteuning
  • Consultants
  • Maakt gebruik van technologieën:

  • Cloud computing
  • Richt zich op:

  • Grote bedrijven
  • Richt zich op sector:

  • Financiële Dienstverlening
  • Creatieve industrie - media
  • Zakelijke dienstverlening
  • Nuts (Energie, water, gas en olie)
  • Afzetmarkt(en):

  • Afzetmarkt NL
  • Afzetmarkt EUR binnen EER

NLdigital respecteert jouw privacy. Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan.

In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Privacystatement
Instellingen

NLdigital respecteert jouw privacy

Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan. In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het tonen van de website en de bijbehorende functionaliteit, en voor het uitvoeren van de gevraagde dienstverlening.

Lees meer

We optimaliseren continu onze website. Daarvoor analyseren we websitebezoek via Google Analytics. Dit hebben we op de privacyvriendelijke wijze, volgens de handleiding van de Autoriteit Persoonsgegevens, ingericht.

Lees meer

Met Linkedincampagnes introduceren we ons collectief en onze diensten in de digitale sector. We slaan gegevens over websitebezoek op om de effectiviteit van onze advertenties te meten, om advertenties te leveren die relevant zijn en om het aantal keren dat je een advertentie ziet te beperken.

Lees meer
Vergeet alles Jouw voorkeuren zijn verwijderd