Bedankt voor je bestelling!

Je hebt zojuist van ons een e-mail ontvangen met de NLdigital Voorwaarden en een handleiding voor gebruik.

Om de voorwaarden in gebruik te nemen geven we je een aantal praktische tips. Ook geven we je op deze pagina antwoord op de vraag hoe je het beste over kunt stappen. Heb je nog niet eerder onze algemene voorwaarden gebruikt, begin dan bij stap 2b.

Geen mail ontvangen (check je spamfolder)? Of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via 0348 – 493636 of e-mail.

Praktische informatie voor gebruik

  • Deponeren:
    Na aanschaf hoef je de voorwaarden niet meer te deponeren, dat hebben wij al gedaan bij de Rechtbank Midden-Nederland.
  • Van toepassing verklaring:
    Geef jouw klant vooraf duidelijk aan dat je de NLdigital Voorwaarden wilt gebruiken als onderdeel van jullie overeenkomst.
  • Terhandstelling:
    Vóór of bij het sluiten van de overeenkomst moet je de NLdigital Voorwaarden aan jouw klant verstrekken, zodat deze kennis kan nemen van de inhoud.
  • Specifieke afspraken:
    Leg specifieke inhoud van je overeenkomst (die voor iedere leverancier anders is) apart vast.

Hoe stap je over op de nieuwe voorwaarden?