Goodzo over NLdigital: Het keurmerk dat kwaliteit en verbinding binnen de IT-sector symboliseert

“NLdigital is voor ons hét keurmerk binnen de digitale sector” 
 
Goodzo is de afgelopen jaren flink gegroeid, zowel in het aantal medewerkers als in de diversiteit en kwaliteit van hun dienstverlening. Voor een bedrijf dat zo’n belangrijke rol speelt in de digitale sector is het essentieel om zich te onderscheiden met een sterk ‘kwaliteitsstempel’. Volgens Goodzo is NLdigital precies dat keurmerk: een symbool van kwaliteit en verbinding binnen de IT-sector. 

Meer dan alleen een netwerk

De kracht van het lidmaatschap zit voor Goodzo niet alleen in de status van het keurmerk, maar ook in de contacten en samenwerkingen die het oplevert. “Ons netwerk is dankzij NLdigital enorm uitgebreid,” vertelt Anna Noorda, General Manager bij Goodzo. “Het heeft ons niet alleen in contact gebracht met nieuwe partners en klanten, maar ook onze medewerkers – zoals onze People Manager, Operations Manager en Salesmanager – geholpen om waardevolle relaties binnen hun eigen vakgebied op te bouwen.” 

Daarnaast wijst Goodzo op de verdiepende inzichten die de sessies van NLdigital bieden. Of het nu gaat om beleidsvraagstukken, talentontwikkeling of strategische onderwerpen, deze bijeenkomsten helpen hen hun eigen beleid aan te scherpen en plannen voor toekomstige groei vorm te geven. 

Een unieke sfeer en betrokkenheid 

Wat NLdigital volgens Goodzo echt uniek maakt, is de sfeer binnen de vereniging. “De betrokkenheid van de medewerkers voelt als een verlengstuk van onze eigen organisatie,” zegt Anna. Dit maakt de samenwerking laagdrempelig en effectief. 

Aanbeveling aan andere ICT-bedrijven

Goodzo kan zich niet voorstellen dat een ICT-organisatie in Nederland géén lid zou zijn van NLdigital. “Je mist niet alleen een belangrijk platform voor kennis en samenwerking, maar ook de mogelijkheid om je te meten aan de kwaliteit die NLdigital vertegenwoordigt,” stellen ze. Het lidmaatschap opent de deur naar strategische samenwerkingen, netwerkuitbreiding en een betere positionering in de snel veranderende IT-sector. 

Met NLdigital als partner voelt Goodzo zich sterker dan ooit om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan – en raadt Anna iedere ICT-organisatie aan om die kans ook te grijpen.


Deel via:

Het laatste nieuws

NLdigital en overheid starten dialoog over soevereine cloud voor Nederland

Nederland ICT heeft samen met het Nationaal Register en met steun van VNO-NCW onderzoek gedaan naar kennis van digitalisering in de boardroom. 12 maart wordt het rapport overhandigd in Den Haag aan Hans de Boer, voorzitter van VNO-NCW. Ben je lid van Nederland ICT en directielid, dan ben je van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.
Politiek & wetgeving

ABRO: Nieuwe beveiligingseisen voor leveranciers aan Rijksoverheid en Politie

Vanaf 2026 geldt met ABRO één uniform stelsel van beveiligingseisen voor leveranciers aan de Rijksoverheid en Politie, gericht op het beschermen van de nationale veiligheid tegen onder andere spionage en sabotage. Leveranciers moeten rekening houden met strengere, proportioneel toegepaste eisen op gebieden als cyber, cloud en ketenbeveiliging, waarbij het Nationaal Bureau Industrieveiligheid toeziet op de naleving.
Politiek & wetgeving

Wat betekent de verkiezingsuitslag voor de digitale sector? 

Nu de verkiezingsuitslag op hoofdlijnen vastgesteld is, kunnen we voorzichtig mogelijke coalities in kaart gaan brengen. We kijken naar reële coalities op basis van de uitslag, wat partijen eerder zelf uitgesproken hebben, en ook zetelaantallen in de Eerste Kamer. Met behulp van onze analyse van de verkiezingsprogramma’s kijken we ook vooruit naar wat deze coalities zullen betekenen voor de digitale sector. Met VNO-NCW en MKB-Nederland delen wij in ieder geval de visie dat de politiek geen tijd te verliezen heeft en nú werk moet maken van een stabiel en daadkrachtig kabinet. 
Politiek & wetgeving

NLdigital: Volt meest digitaal, CDA verrassende binnenkomer kopgroep

NLdigital analyseerde alle partijprogramma’s op digitale thema’s: Volt scoort het hoogst, gevolgd door VVD, D66 en verrassend CDA. De Verkiezingsmatrix laat grote verschillen zien per thema: innovatie en AI krijgen veel aandacht, maar cybersecurity en digitale overheid blijven onderbelicht. NLdigital ziet bij een mogelijke nieuwe coalitie met VVD, CDA en D66 kansen voor serieuze stappen in de digitale economie.
Politiek & wetgeving

Nieuwe manager grootzakelijk bij NLdigital: Jochem de Groot start als hoofd Beleid & Public Affairs

Jochem de Groot is gestart als manager grootzakelijk en hoofd Beleid & Public Affairs bij NLdigital. Met zijn brede ervaring op het snijvlak van technologie, beleid en strategie gaat hij zich richten op thema’s als digitale autonomie en AI-regulering. Jochem wil een brug slaan tussen de grootzakelijke achterban en beleidsmakers in Den Haag en Brussel.