20 december 2018

Nog op zoek naar een goed doel? Sponsor een Digi-doener!

ONDERWIJS & ARBEIDSMARKT

Vernieuwing van het onderwijs is een belangrijk onderwerp voor Nederland ICT. We zetten ons al jaren in om digitale geletterdheid een vast onderdeel van het basis- en voortgezet onderwijs te maken. En met succes!

Helaas gaan de veranderingen erg traag. Dat betekent dat er de komende tien jaar waarschijnlijk nog ruim een miljoen kinderen van school komen zonder de benodigde digitale vaardigheden. Dat vinden we onacceptabel.

Daarom pakken we als sector onze verantwoordelijkheid om ook op korte termijn te zorgen voor meer digitaal in het klaslokaal. Dat doen we samen met partners, waaronder FutureNL. We zijn erg te spreken over de lespakketten die deze stichting ontwikkelt: Digi-doeners.

Met de Digi-doeners krijgen leerkrachten gratis eenvoudig uit te voeren lessen in hun mailbox die helpen digitale vaardigheden van kinderen te vergroten.

We willen FutureNL graag helpen om meer Digi-doeners te ontwikkelen, voor alle onderwijsniveaus. Daarom wijzen we je graag op de mogelijkheid om de ontwikkeling van nieuwe Digi-doeners te steunen. Als sponsor kun je het thema van de les in overleg met FutureNL zelf bepalen. Je bent al sponsor vanaf €1000,- euro.

Dus wil je met jouw bedrijf dit jaar nog een goed doel steunen: sponsor een Digi-doener!

Kijk hier voor meer informatie.

NLdigital respecteert jouw privacy. Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan.

In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Privacystatement
Instellingen

NLdigital respecteert jouw privacy

Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan. In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het tonen van de website en de bijbehorende functionaliteit, en voor het uitvoeren van de gevraagde dienstverlening.

Lees meer

We optimaliseren continu onze website. Daarvoor analyseren we websitebezoek via Google Analytics. Dit hebben we op de privacyvriendelijke wijze, volgens de handleiding van de Autoriteit Persoonsgegevens, ingericht.

Lees meer

Met Linkedincampagnes introduceren we ons collectief en onze diensten in de digitale sector. We slaan gegevens over websitebezoek op om de effectiviteit van onze advertenties te meten, om advertenties te leveren die relevant zijn en om het aantal keren dat je een advertentie ziet te beperken.

Lees meer
Vergeet alles Jouw voorkeuren zijn verwijderd