16 mei 2014

Inspirerende Software VOC-bijeenkomst over marketing bij AFAS

Software, hoe goed ook, verkoopt zichzelf niet. In het mooie auditorium van het AFAS gebouw gaven Reint Jan Holterman (Universiteit Utrecht en Orange+Lime), Wolter Smit (TOPdesk) en Bas van der Veldt (AFAS) inzicht in de rol van marketing binnen softwarebedrijven in het algemeen en bij TOPdesk en AFAS in het bijzonder. Een rotsvast geloof in de kwaliteit van het eigen product is onvoldoende, daar is iedereen het over eens in de zaal.

Marketing bij AFAS

Na het programma (waarbij de sprekers ruim 2 uur aaneengesloten het publiek heeft geboeid – geen roep om pauze) werden de deelnemers uitgenodigd voor napraten bij de borrel. Tijdens deze geanimeerde netwerkborrel werd er volop genetwerkt en bijgepraat. “Een leuk en inspirerend event”  aldus een van de deelnemers. ‘voor herhaling vatbaar’ aldus gastheer Bas van der Veldt.