22 juni 2020

Hoe innovatief is de digitale sector?

Doe mee en maak kans op de Nederlandse Innovatie Prijs 2020

Elk jaar voert de Universiteit van Amsterdam de Nederlandse Innovatie Monitor uit. Dit onderzoek geeft een mooie inkijk in hoe het Nederlandse bedrijfsleven innoveert en welke maatschappelijke en economische ontwikkelingen hier invloed op hebben. Zo speelden vorig jaar Brexit en duurzaamheid een grote rol. Dit jaar zal dat ongetwijfeld de Coronacrisis zijn. Stellen bedrijven innovatie uit? Of grijpen ze juist de kans om verder te digitaliseren?

Hele relevante informatie voor onze sector! Daarom is NLdigital partner van de monitor. Lotte de Bruijn zit bovendien in de jury van de Nederlandse Innovatie Prijs, onderdeel van het TV-programma De Wereld van Morgen.

We nodigen onze leden dan ook graag uit om deel te nemen aan het onderzoek dat ten grondslag ligt aan de monitor. Wat levert je dat op?

  • Een op maat geschreven managementrapportage waarmee je inzicht krijgt in het innoverend vermogen van je  eigen organisatie en deze kunt vergelijken met het gemiddelde van de sector.
  • Kans op de Nederlandse Innovatie Prijs 2020, zie voorgaande editie.
  • Onder de deelnemers worden 35 exemplaren van het boek ‘Innovatie Jij.nu (Management Impact, 2019)’ t.w.v. 32,50 euro verloot.

Het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 minuten. De vragen kunnen het best beantwoord worden door een senior manager of DGA / CEO binnen de organisatie.

NLdigital respecteert jouw privacy. Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan.

In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Privacystatement
Instellingen

NLdigital respecteert jouw privacy

Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan. In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het tonen van de website en de bijbehorende functionaliteit, en voor het uitvoeren van de gevraagde dienstverlening.

Lees meer

We optimaliseren continu onze website. Daarvoor analyseren we websitebezoek via Google Analytics. Dit hebben we op de privacyvriendelijke wijze, volgens de handleiding van de Autoriteit Persoonsgegevens, ingericht.

Lees meer

Met Linkedincampagnes introduceren we ons collectief en onze diensten in de digitale sector. We slaan gegevens over websitebezoek op om de effectiviteit van onze advertenties te meten, om advertenties te leveren die relevant zijn en om het aantal keren dat je een advertentie ziet te beperken.

Lees meer
Vergeet alles Jouw voorkeuren zijn verwijderd