Webinar DDMA: Gepersonaliseerd adverteren
Wanneer
24 maart
Locatie
Online
16.00 - 17.00 uur
Kosten
€50,- voor leden, niet-leden betalen €100,-
Op juridisch vlak speelt er op dit moment veel rondom gepersonaliseerd adverteren. Wat betekent dit voor de praktijk? Is gepersonaliseerd adverteren nog mogelijk in de toekomst? Of moeten we op zoek naar alternatieven. Op donderdag 24 maart van 16.00 – 17.00 uur organiseert DDMA een webinar en praat je in een uur bij over de laatste stand van zaken van gepersonaliseerd adverteren.
Over DDMA
DDMA is de branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. We werken samen met DDMA om kennis te delen met onze leden.
Aanmelden
Je vindt hier meer informatie over deze webinar en een formulier om aan te melden. Als lid van NLdigital kun je met korting deelnemen. Vink hiervoor bij aanmelding aan dat je lid bent van NLdigital en gebruik de kortingscode: NLDIGITALXDDMA2022.