17 september 2020

Pubquiz: Battle of the Brands

Wanneer

8 oktober

Locatie

Online

Kosten

Free

CGI NEXT organiseert in samenwerking met NLdigital NextGen op donderdag 8 oktober a.s. van 18.00 – 19.30 uur de allereerste editie van Battle of the Brands. In deze intercompany pubquiz zal je namens jouw bedrijf de strijd aangaan met young professionals van andere bedrijven. Daarnaast speel je ook voor het individuele klassement. Durf jij deze uitdaging aan? Meld je dan nu aan!

Vanwege de coronaperikelen zullen we een virtueel event organiseren. Deelname is geheel gratis. De inhoud zal uiteenlopen van zowel branchespecifieke als algemene kennis vragen. Daarom doen wij een beroep op jouw expertise als IT-professional!

Meld je nu aan en ontvang de deelneemlink per e-mail.

De voertaal is Engels.

English version

In partnership with CGI Next, NLdigital NextGen will host the very first ‘Battle of the Brands’ pubquiz. During this intercompany pubquiz you will be battling with young professionals from other IT companies. Besides a company ranking, there will also be an individual classification. It’s not all about having fun because we will seriously test your IT knowledge. So come join us and beat the competition!

Due to corona measures we will host this event digitally and participation is free.

Sign up now and you will receive your participation link by e-mail.

 

Wanneer

20 oktober

Locatie

Kosten

NLdigital respecteert jouw privacy. Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan.

In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Privacystatement
Instellingen

NLdigital respecteert jouw privacy

Daarom geven we je de controle over de manier waarop wij met je data omgaan. In onze privacyverklaring lees je hoe we dat doen. Hieronder lees je over de cookies die we gebruiken.

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het tonen van de website en de bijbehorende functionaliteit, en voor het uitvoeren van de gevraagde dienstverlening.

Lees meer

We optimaliseren continu onze website. Daarvoor analyseren we websitebezoek via Google Analytics. Dit hebben we op de privacyvriendelijke wijze, volgens de handleiding van de Autoriteit Persoonsgegevens, ingericht.

Lees meer

Met Linkedincampagnes introduceren we ons collectief en onze diensten in de digitale sector. We slaan gegevens over websitebezoek op om de effectiviteit van onze advertenties te meten, om advertenties te leveren die relevant zijn en om het aantal keren dat je een advertentie ziet te beperken.

Lees meer
Vergeet alles Jouw voorkeuren zijn verwijderd