Hoe werkt digital marketing en hoe laat je het voor je werken?
In deze webinar brengen we de basis van digital marketing in kaart. Als voorbeeld presenteren we de case van het bedrijf Mollie en hoe digital marketing hen heeft bijgestaan in hun opmars naar succes. Verder gaan we in op de verschillende digital marketingkanalen, de do’s en dont’s en de klantreis. Wil je starten met digitale marketing of wil je leren hoe dit je kan helpen bij de groei van jouw organisatie? Neem dan deel aan deze webinar op dinsdag 28 september van 14.00 – 15.15 uur!
Doelgroep
Deze webinar is bedoeld voor (kleine) mkb-bedrijven die willen starten met digital marketing of willen opschalen en bijleren over de mogelijkheden.
Zowel leden als niet-leden kunnen deelnemen aan deze webinar. Er zijn verder geen kosten aan verbonden.
Programma
14.00 u. | Introductie en welkom Eva Schoon, moderator |
14.10 u. | Digital marketing college Lars Majoor, Accenture |
14.30 u. | Q&A |
14.40 u. | Mollie case Tim Melief, SDIM |
15.00 u. | Q&A |
15.10 u. | Afsluiting |
Over het digital marketing college van Lars Majoor, Accenture
Ieder bedrijf komt in aanraking met online marketing, alleen is het af en toe moeilijk om te bepalen waar de focus naartoe moet gaan. In deze sessie zullen wij het digitale ecosysteem en de specifieke digitale marketingkanalen in kaart brengen om de bezoeker genoeg online marketing gereedschap mee te geven om zelf aan de slag te gaan. We zullen ingaan op de verschillende digital marketingkanalen, de klantreis en specifieke do’s en dont’s per kanaal. Denk hierbij aan naamsbekendheid genereren via push kanalen als social media (o.a. Facebook, Instagram en YouTube ) of het genereren van sales via conversie gedreven campagnes met Google Ads of Display.